2 odpovědi na “Jarnoprázdninový víkend ve Lhotce”

1. Tak a já se to zkusím nějak po dni rozepsat.
    Den 1. V 18:35 odjezd z autobusáku směr Lhotka u Telče (Medvědova chaloupka). Po výstupu cesta směr chata. V polovině cesty jsme narazili na Ondru s Fíkem (asi nás chtěli potkat už na autobusové zastávce, ale nestihli to 😀 ) a skoro u chaty jsme se potkali s kým jiným, než s Matějem, Jáchymem a Aničkou. V „cíli“ jsme se setkali dokonce i s Pájou a Méďou. Po delším únavném „vítáním“ se uložili „malý“ (v tu dobu možná ještě neaktivní) děti a pak se šlo na vycházku (pouze ty velký a zdatný), ale jestli můžu napsat místo to nevím (když tak ho sem napíše někdo jiný), kde se hrálo do pozdních večerních hodin Ligréto (to se hrálo pak i po návratu do pozdních ranních hodin)
    Den 2. Asi tak v 7:30 budíček (pouze aktivní „malý“ děti) a možná poté i hned snídaně. To nevím, mi velcí neaktivní „děti“ jsme spali cca do 9:30 a až po té jsme si dali snídani. Po snídani jsme se vypravili na dopolední „stezku odvahy“ (Já, Bobeš, Jiřka, Vojta a Kuba H., Jáchym, Anička, Šimon, Johanka a po chvilce nás „doběhla“ i Pája). Celou dobu jsme se snažili, aby ty malý děti nebyli moc mokrý, ale Pája nám to hrozně zkazila. 😀 Po nás se pak vypravil i ten zbytek. Po obědě jsme šli hrát „velkou táborovou hru“, která se dá hrát pouze v zimě. Jestli hra měla nějaký název to nevím, ale byla to „koulovaná“ se životy a vlajkami, které se měli ukrást soupeřovi. Hra se hrála asi tak do pozdních odpoledních hodin. (nejsem si s tím tak jistý) Po hře ještě následovala „náhlá smrt“ na sadě a pouze s jedním životem. Pak jsme si dali válku jen tak ve stylu jedem vs. ostatní. 😀 Večer se šla ta bezvadná dopolední „stezka odvahy“, ale tentokrát večer.
    Den 3. (den odjezdu) Začátek je skoro stejný jako předchozí den (pro ty co neumí číst budíček, snídaně atd 😀 ). Poté jsme se rozhodovali zdali jít něco hrát, či nehrát. Na konec se, myslím, rozhodli „malý aktivní děti“, že se půjde hrát nějaká hra (název buď ani nebyl, nebo jsem ho nezaregistroval). Šlo se na blízkou skálu za „kravínem“, na které byl Matěj přivázán provazem (přivázal se sám, sice možná nedobrovolně, ale nic jiného mu nezbylo) a na větvích stromů byly přivázány sladkosti (určitě je tam Matěj přivázal násilím i přesto že tam vyset nechtěli), abychom je mohli z těch stromů strhat (především „malý aktivní děti“) Cca v 16 hodin byl odjezd domů.
    To je vše co si já pamatuji, ten zbytek sem musí napsat někdo chytřejší, kdo si toho pamatuje víc.